Ikea


Våran besticklåda. James har sin egna lilla lådgrejj med sina mini bestick i. från Ikea.


James fick nya kritor eftersom att Ronja åt upp hans förra och så fick han en ritrulle.

Nu ska jag sminka mig och dra ner med hund och unge till sigtuna och hämta ut ett paket. jag har ingen aning om vad det är för något. lite som ett kinderägg.
Äckligt trött är jag också så jag kommer antagligen somna så fort som James somnar.

jag har världens förvärkar. I lördags så var vi nästan säkra på att bebis skulle födas.
Imorgon så åker vi in och tar den där fucking jävla rhd sprutan. Jag har riktig ångest.
Vi fick en ny ultraljuds tid på posten igår också men leo lyckades slarva bort brevet innen min hjärna hann regestrera tiden. Men det löser sig nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0