Idag kommer Leo få se mig få en panikattack

Nu ska jag iväg och lämna James på dagis. Leo har åkt iväg till jobbet, han ska ställa ut på äntligen hemma mässan idag, fredag, lördag och söndag. Så om ni vill få se en skymt av Leo och hans  företag är det dit ni ska åka.

Idag klockan 12 så ska jag åka mot märsta där Leo ska hämta mig och sen ska vi iväg till KS där jag ska få den där jävla rhd sprutan! Jag är livrädd och jag hoppas jag inte slår någon.

Leo hittade pappret om ultraljudet och då såg jag att ultraljudet och profylaxen är på samma dag med bara en timmes mellanrum så det går ju inte. Så nu får jag ta och omboka ultraljudet.

Önska mig ycka till iaf.... Med  sprutan.... Jag har verkligen världens ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0