Alice i underlandet

Vi skulle kolla på Alice i underlandet igår, eller vi kollade på den men gravid som jag är så somnade jag såklart.
Det börjar bli riktigt jobbigt att vara såhär trött nu. jag sover liksom alltid ca 2 timmar mitt på dagen men ändå är jag jätte trött vid 20 tiden på kvällen.
Jag antar att det är järnbristen som gör det hela värre.

Nu ska jag iaf plocka bort från igår och sen äta frukost. usch jag hatar frukost och äter det typ aldrig. Men jag ska börja försöka tvinga i mig mat på dagarna.

Imorgon får vi den nya soffan också. Då får ni se en bild den groteska fula gamla soffan också.
Jag drömde i natt att jag var på massa inredning affärer och köpte soffkuddar och plädar. Så jag DRÖMMER till och med om att få en ny soffa. Då kanske ni förstår hur mycket jag hatar den vi har nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0