Så! jag är tillbaka!

Alltså min dator fungerar inte, Nu använder jag min käre sambos dator.
Sen har jag haft sjukt myckwet att göra så jag har inte riktigt haft tid att låna eller fixa min egen dator.
Det har faktiskt inte hänt så mycket i mitt liv. James springer runt och mår bra. jag mår bra. Det blidde ingen flytt till märsta så jag bor kvar i sigtuna.

Jag har en egen liten företagsidé... Den är rätt knäpp men jag tror att jag ärligt kan tjäna massa pengar på det eftersom att jag troligtvis är den människa som gör detta bäst. Vi får se hur det går med detta.

För övrigt då.-- Jag ÄLSKAR svenska hollywoodfruar. Jag älskar maria. Hon är så jävla skön.
Maria: Min ekonomiska situation? Han betalar allt, TOPPEN..

Sen Anna Anka, Jag tycker hon har fått lite för mycket uppmärksamhet. Men jag tycker hon har rätt i mycket hon säger. Sen klipper tv konstigt och pressen ändrar mycket i det hon egentligen har sagt. Men hon är inte så jävla dum den där Ankan.
Det enda jag blev riktigt förbannad över var när hennes son inte vile bli fotad och hon blev förbannad och typ mobade honom för att han grät. Bra där.

Det har blivit rätt mycket höst shopping sen sisst också. Men snart måste man ju fan börja vinter shoppa.

Jag har läst The secret as bra bok. Alla borde läsa den och jag ska försöka utöva hemligheten så gott som det går.

Igår hade jag en hel dag för bara mig själv. james var hos sin pappa. Han är blyg i början och vågar inte gå fram men så fort dom kommer iväg så går det tydligen bra.
Jag passade på att göra saker som är svårt med barn igår. Små saker som att tex sola och gå i skogen med hunden.

Jag vet att jag har sagt det förut men efter det här paketet med cigg så ska jag sluta. Jag känner mig fett peppad på livet efter att jag läste The secret.

jag har faktiskt blivit en riktig bokmal. jag läser ut en bok per dag typ. Nu är alla böcker slut så jag får väl ta och fixa ett lånekort nere på biblioteket nere i sigtuna så jag kan låna massa böcker.

Nu ska jag ta en cigg och sen städa undan lite snabbt här hemma. jag ska åka iväg till märsta och fixa lite saker.
Jag vet inte när vi hörs av nästa gång men förhoppningsvis blir det snart.

Så länge får ni njuta av några bilder från 2008.


jag och Kiara


Där sitter jag på leos kontor, Tjock och gravid med stämplar på benen.


James


Det ser ut som att jag precis har gråtit


james

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0