Nu ska jag fan bli fet!

Det är många som komenterar nu (inte på bloggen) hur smal jag har blivit. jag har alltid varit smal men nu har jag faktiskt blivit smalare. Jag äter men jag är jävligt stressad så nu håller jag på att ordna upp mitt liv. Mitt föhållande, min ekonomi och min vikt. Jag ska äta 5 mål om dagen nyttig men inte fett snål mat. Jag hoppas på att lägga på mig 10 kilo. Önska mig lycka till!

james har haft en massa feber och jag har varit i uppsala typ varje dag. Det har varit trevligt. Vi har varit mycket i parken och lekt och matat ankorna. James har blivit riktigt bra på att gå. Från att han tog sina första små steg så har det gått jätte snabbt. Nu springer han nästan snart.

Jag har färgat håret också. jag behövde ytterligare en förändring så jag färgade håret mörkare. Mörkbrnt stod det på paketet men det ser nästan svart ut. Min kamera fungerar och jag har 1000 bilder och filmer men jag har tappat bort usb kabeln men så fort jag hittar den så lägger jag upp bilderna.

Just nu äter jag och sen ska jag läsa lite bloggar och senare ska jag göra en budget.

 

Ewelina, du borde dra med ut på garage/kc på fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0