men gud jag försöker

Jag håller på med 1000 samtal och försöker fixa mammas telefon. Kul, not. Jag har inget smink och det pissar ner regn. Roligt eftersom planen var att gå till mamma härifrån. Men ja, sist det regnade och jag var ute så var jag och maja inne i stan och sprang. Det var skit kul så kanske regnet kom för att påminna mig om att gå ut ikväll. But still... Inget att ha på mig, och nu regnar de juh så vad ska jag sätta på mig då?
Leo åker till örebro ikväll så jag är själv i lägenheten i helgen. Eller nja, Inte själv eftersom jag har ju james, hunden och katten här.
Imorgon ska jag till elaka märsta och titta på en lägenhet. Jag hatar märsta men lägenheten e fin även fast det bara är en 2:a. Men som sagt pepp ska jag bli och jag ska sminka mig och jag ska fan tycka om det! fast jag har ju inget smink eftersom mamma tog det.. Ser ni mitt dilemma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0