forts.. just nu..

Jag kan inte andas och någon hoppar på mitt bröst och suger all luft ur mig. min kropp är helt slut och jag går som i en dimma och gör allt i slowmotion. Jag har stenar i min mage och en slor fet klump i halsen och bröstet. Klumpen tynger ner mig. Jag har svårt för att prata och ens tänka. Någon frågar mig en fråga och det tar frela sekunder för mig att svara för mitt hjärta och min tanke är någon annanstans. Jag har inte ens ett hjätra nu. Det har går sönder i så många bitar att det inte ens kan kallas hjärta. Man kanske kan kalla det bitar av ett hjärta men vem fan orkar limma ihop något som är så trasigt? lika bra att bara kasta bort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0