Bajs telefoner!

Min telefon är helt knas. Ibland går det att prata på den men ibland hinner jag snara och efter 5 sek så lägger telefonen på av sig själv. Ibland kan jag inte ens svara. Därför har jag använt mammas telefon och helst plöttsligt gick den inte att skicka sms eller inga jag ringde till kundtjänst och dom sa att jag skulle testa att stänga av den och sen sätta på den. Men jag har ingen pin kod så dom sa att jag skulle skrva n puk koden och sen en ny pin kod men puk koden var också fel så nu måste jag gå hea  vägen hem till mamma igen och leta efter puk koden. Kul. Verkligen jätte kul.

James sover så jag ska vila en stund och sen gå iväg. jag har ätit 3 gånger idag. 2 mål mat kvar. Det känns som att jag kommer spricka. Folk klagar på att det ärsvårt att gå ner i vikt men jag vet att det är svårare för en smal person att gå upp i vikt. jag hade till och med en lärare på högstadiet som sa att det är mycket svårare för en smal person att lägga på sig än va det är för en tjock att gå ner. Men ja 2 gånger i veckan ska jag väga mig. Önska mig lycka till. Kanske jag får större bröst på köpet, då slipper jag punga ut en massa pengar för operationen. Men ja som sagt jag ska sova en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0