Äntligen fart på livet!

Jag har verkligen börjat lösa problem idag. Jag har verkligen börjat ta tag i saker. Hela morgonen har jag suttit i telefon med en massa olika människor och fixat saker. Det ska bli så jävla skönt att ordna upp allt. Det kommer säkert vara jobbigt och svårt men tänk när allt har kommit in på rätt bana och man bara kan fortsätta.
Nu ska jag duscha och sminka mig, Sen ska jag plocka undan lite och senare gå till hällsbo. Jag ska gå ut med en hund som heter Kim. Hennes matte är sjuk och klarar inte att gå ut med henne och Ronja och Kim är så jävla bra vänner så de ska bli kul. Och så tjänar man en extra hundring haha och det kan jag behöva nu när jag sparar på varje krona jag ser. (Ingen överdrift).
Sen ska jag börja småpacka här hemma. Tihi..

Kommentarer
Postat av: Jenny F

Lägenheten var ju jättefin, När jag var ensam med min flicka hade jag också en tvåa, det räcker. Det är dyrt med bostad idag och pengar behöver man ha till annat som också ger livskvalitet.

Lycka till med flytten, oh jag saknar min första lägenhet.

2009-09-09 @ 11:07:48
URL: http://bondfrunsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0