Godermorgon

Idag känns det inte lika bra som igår. jag vaknade upp till regn liksom. Hur jävla kul e det? Jo det kan ju va kul ibland på somaren men höst och regn... Fy fan.

Ronja är hos mamma så jag måste gå hela vägen till mamma nu och sen skynda mig iväg till skolan. Helt fucking jävla underbart. Ont i hela kroppen har jag också. :(

Det behövs verkligen städas här hemma men jag kommer inte hinna. Jag har så sjukt mycket att göra idag som jag inte tänkte på igår i mitt "hela världen är underbar tillstånd"

Nu snabbt in i duschen.. sen smink och jag måste hitta något för både mig och james att ha på oss.

Det här är en sån där dag som allt bara går fel.. Var fan är min bibel? Jag har glömt The secret hos mamma. Det är ju den jag behöver peppas av. fuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0