Vi tar frågorna nu.

Knullar du ofta? Eller pullar du mest? Nej jag är oskuld och james är guds barn.

Hur lång är du? 1,63

Hur mycket väger du?  Typ 47 kg

Har du någon tatuering peircing? Jag har bara hål i öronen och jag har en Elli tatuering över troskanten.

Har du körkort och bil? Nej inget av dom. Leo är mitt körkort och bil hehe

Färgar du dina ögonbryn? Jag fyller i dom med penna

Är dina kompisar avensjuka på att du är så söt? Självklart att dom är. Det finns ju ingen sötare än moi

Är du en stureplan eller söder brud? Inget av dom det är nog en blandning men måste jag välja så tar jag söder.

Har du någonsin gjort någt så dumt att du troligtvis kommer ångra det resten av livet, och i så fall; vad var det för något? Jag har ångrat att jag har tagit in vissa personer i mitt liv.

Varför får vi inte se mer av Leo? Ni kommer antagligen få se mer av Leo. Han är bara väldigt fotoskygg och gillade inte att vara uppe på headern.

Blir det någon bröstförstoring som tidigare nämnts? Yes det blir det. Jag vet inte bara exakt när.

Tänker du skaffa fler barn? Yes!

När man läser din blogg verkar det som att du har städmani är du ett städfreak? Haha nej verkligen inte mer tvärtom. Saken är den att jag stäökar ner väldigt fort och det är därför jag städar så mycket.

Tycker du att det är jobbigt att Leo inte är biologisk pappa till James? Både ja och nej. Nu är det ju såhär men det är väl klart att man vill ha barn med den som man är kär och tillsammans med. Men jobbigt nej, det är inget som jag och Leo går och stör oss på. Vi är en familj sen så skiter vi i vem som är biologisk med vem. Det spelar liksom ingen roll så länge allt funkar bra. Och det gör det just nu. Tycker jag. men sen kan jag ju inte tala för vad Leo tycker.

Har du bra självförtroende? Nej!! Varför tror ni jag gör bröstoperationen. Nej men ärligt visst har jag det jag tycker jag är snyggast och bäst men ala har vi dåliga dagar då jag tex undrar varför ngon skulle vilja vara tillsammans med en urmjölkad kossa som jag.

Har du och Leo gjort slut? nej

Om inte varför är du tillsammans med honom? För att jag älskar honom och vi har haft skit kul tillsammans och han är typ världens snällaste människa. Och han är väldigt vuxen, mogen och smart och jag behöver någon sån i min närhet.

Var shoppar du helst kläder? Hm, gina..... Listan kan göras lång men det blir väl oftast där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0