Var e Leo??

Leo har åkt nu. Till Örebro och som ni vet ska jag också dit. Helt plötsligt kändes det väldigt tomt i lägenheten. Natten kommer bli sjukt ensam. Kanske jag sover med James..

Åh vad jag älskar den där lilla ungen! Han är verkligen världens bästa unge. Alla ni andra mammor som tror ni har dom bästa barnen har så fel. James är helt perfekt. Jag menar kolla på honom, finns det en sötare unge där ute? Jag tror inte det.

Imorgon ska vi till ögonläkaren på danderyd. Så håll tummarna för oss att allt går bra. Nu ska jag poppa popcorn och leta upp nån film som jag inte har sett.


Kommentarer
Postat av: CT

men sot unge da.. dem dar ogonen!!

2009-05-07 @ 05:22:45
URL: http://letshavecoffee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0