Trött

Jag e sjukt trött. Jag sitter uppe på Leos rum/vinden och james ligger i sängen (överdelen till liggvagnen) med en flaska. Jag har precis duschat men jag hade glömt balsam och det fanns inget här så jag tvättade håret i bara shampoo och det suger verkligen mitt hår blir svinto om jag inte har balsam.
Leo har en massa danska släktingar här och jag förstår verkligen inte ett dugg av vad dom säger. Norska förstår jag det är lätt att höra vad norrmänn snackar om. Men danska. Jag tycker att det låter så otroligt fult och Det är skit svårt att förstå. Jag tror att svenska är det lättaste språket att förstå faktiskt. alltså av danska, svenska, norska och finska ska vi väl inte ens prata om. Usch jag gilar inte finnar och jag gillar inte finska. Det är verkligen det fulaste språket.

Idag blir det ferre här haha. Massa fulla danskar. haha Det lär ju inte bli lättare att förstå vad dom säger. Jag har en svart liten klänning och den rödrandiga med bälte i midjan och vit underdel. Jag vet inte vilken jag ska välja för jag vet inte vad man har på sig på såna där konfirmationer. Imorgon eftermidddag åker jag iaf hem med tåg. Det ska bli skönt att sova i min egen säng och kramas med ronja.

haha just det Leos hund, Vader.. Som nu bor hos Leos mammabla bla bla.. han har iaf blivit jätte tjock hahaa. Han ser ut som en stor rond köttbulle med världens minsta huvud som sitter på. hahaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0