tänk om?

Tänk om ens mage skulle se ut såhär efter en graviditet.

Vad jobbigt jag skulle tycka att det skulle vara. Sen visst är det värt det för man får ju en bebis men jag skulle fixa till det där. Men operation eller vad som nu skulle krävas. När jag var gravid så gick jag ju inte upp så mycket. Jag gick ju bara upp foster och fostervatten. För att jag inte åt som en gris hehe. Och sen smörjde jag in min mage varje dag och kväll med en kräm som jag inte kommer ihåg namnet på men den var iaf mot bristningar.
Så här ser jag ut. Förlåt men jag är väldigt stolt över att det inte finns några spår efter min graviditet.

Kommentarer
Postat av: angelica

ah de vore sjysst. ja kan ju komma hem till dej o se hur de funkar.



för ja ska på kryssning o under den tiden så är ungarna i skolan och vill inte att hon ska va ensam med tayzon.



men vi kan ju snacka mer om de!

2009-05-14 @ 22:54:54
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0