Sssshhhhhh

Bebisen sover. Jag ska passa på att städa lite. Nu har jag lyckats fixa barnvakt till på frdag kväll då jag ska gå ut. Linda kommer hem till sverige. :D
När ni läser detta inlägg så blir ni automatiskt tvingade att gå ut på kc på fredag kväll också. Just so you know. Jag är på världens shopping humör också. Lite jobbigt när man inte har pengar.
Men nu ska det som sagt städas. Puss på er era små flamingos

Jag och Linda för typ 1 1/2 år sen. A ni ser ju själva datumet i hörnet av bilderna.


Kommentarer
Postat av: ericis

vart har du köpt den där braiga kajalpennan? :O vad är de för märke?

2009-05-13 @ 12:51:05
URL: http://nika.blogg.se/
Postat av: ericis

jaha den kajalpennan kanske inte finns kvar när bilden är så gammal :P

2009-05-13 @ 12:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0