skinny vs fatty


Jag såg nåt program på tv. Det var typ att dom leta efter en "riktig" kvinna för ett modell jobb. Så nu är inte vi smala människor riktiga kvinnor? Nehe vad är vi då? Undrar om Leo vet att han inte är tillsammans med en riktig kvinna? Att jag bara låtsas vara en kvinna.
Anledningen till att modeller är smala är för att kläderna visas upp bäst på en smal. det är anledningen till att dom är långa också.
Jag kan inte bli modell, jag är för kort. Jag går inte runt och försöker ändra på modellindustrin och försöker få dom att inte "diskriminera" korta männiksor. Det är precis vad "större" tjejer gör. Dom kan väl hitta något annat yrke. Eller jobba som modeller för just större affärer.
Jag ska fråga Leo när jag pratar med honom nästa gång om han vet om att jag inte är riktig. Tänk om han tror att jag är riktig och sen så tror han att jag har vetat att jag har varit på låtsas hela tiden och lurat honom. Men så är det ju inte. Jag har har ju mens som alla andra. Då är man väl kvinna. För så smal är jag inte att min mens inte kommer. Eller alltså mensen kan ju sluta komma för andra mer positiva anledningar if you know what jag menar hahha. puss.

Och nej jag hatar inte tjocka människor. Jag tycker bara att det är lite lustigt att vi smala har börjat diskrimineras nu. 

Kommentarer
Postat av: angelica

fast de syftar väl mkt på vääldigt smala. o modeller som är så sjukt smala vill man inte ens se. där är inga kläder snygga.

sen tycker ja oxå att de e roligare o ser mer kurviga modeller för då kan ja referera till mej sj o veta att ja faktiskt också kan ha kläderna =p

2009-05-17 @ 19:39:25
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0