Ska man skratta eller gråta?

Fy fan. Jag är så trött att jag helt seriöst börjar gråta när som helst. Jag har redan gråtit ett par gånger sedan James har varit sjuk. Jag har gråtit av hopplöshet och trötthet. Ni som inte har barn förstå, Man är så trött att man verkligen inte kan vara vaken att, att tänka på att få lägga sig i en säng och sova låter som en dröm med lika stor chans att vinna 50 mille. Man är så trött att det nästan är omöljligt att ändå vara vaken men man måste. man måste vara vaken för att ens barn är vaket. Jag har knappt inte sovit någonting på hela veckan. Jag är så trött just nu att jag seriöst vill slå ihjäl någon.
James sitter och gnäller på golvet vid mina fötter. Jag är så trött. Just det Leo sover. Han ligger så skönt och mysigt där uppe i sin minimala säng. Sängen som det är meningen att jag också ska få plats i men jag vetju hur det kommer sluta om nu james skulle somna så skulle jag ändå inte få plats i sängen eftersom leo kommer att ha brett ut sig. Sen om jag skulle knuffa till honom så skulle han säkert säga något högt och ljudligt så att james skulle vakna.
Hahahaha jag glömde ju att berätta att jag fick faktiskt honom att nästan somna jag satt på golvet i leos sovrumm och vaggade honom helt tyst och james slumrade in men FAST att jag har sagt till leo (IDAG) att james har blivit väldigt ljudkänslig särskillt när han är sjuk så sa han ändå Elli Elli.. Så james vaknade upp. Då visste jag att det inte ens var någon mening att försöka igen. Om jag skulle stanna där uppe så skulle jag antagligen slått leo på käften. För att han pratade, för att han hade radion på i bilen när james ville sova och för att jag är extremt avundsjuk på honom som får sova hela natten. För visst är det mitt ansvar att ta hand om james och vara uppe hela nätterna. leo jobbar ju faktiskt! jag gör ju inget på dagarna. jag tar ju bara hand om en skrikig, klänig unge och det är ju varken jobbigt eller särskillt viktigt. Helt seriöst jag gråter just nu. jag vet ju att jag inte kommer få någon jävla sömn denna helg. Jag har saker som ska fixas imorgon på förmiddagen så om någon av er tror att jag kommer få sova sent imorgon tror ni fel och den underbara älsklingen har ju säkert satt på sitt underbara alarm och vem fan är det då som kommer få gå upp för att james är Vaken.


Jag kommer säkert ångra det här inlägget imorgon och inte alls känna på det här sättet. Men just nu för i helvete är jag så jävla förbannad på jävla fitt örebro att jag håller på att slå sönder nåt. Jag sitter ensam i en soffa hos leos mamma och gråter med en grinig unge som sällskap. Det här kommer pågå hela natten. I Know för jag har gjort detta hela veckan. Jag vet inte vad folk tror om oss hemma mammor men jag kan fan säga er att hör jag en enda gång till att jag inte gör ett skit på dagarana slår jag denne person så jävla hårt på käften att den, ja någonting hemskt. Fundera ut nåt själva era jävla sovandes fucking sovfittor.
fuck you och dra åt helvete I HATE YOU!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: elli

försvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



som försörjare av vår familj jamse elli och ja & ellis hund + vänner så hät kommer komentaren som alla väntat på asså alla som läser ellis blogg av självaste pojkvännen..........



klart att vi män kan känna av att att vi borde va vakna på natten mer för våra underbara kvinnors skull men dock vem är det som ser till att vi har pengar i familjen så att vi ens har råd at leva!



PS!



min slut revers är



(trött på jobbet inte kvar på jobbet)

2009-05-10 @ 02:17:12
URL: http://ellixoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0