Om bloggen

Jag har tagit bort min gamla design för att Leo av någon anledning inte ville ha en bild på honom uppe i headern. Angelica http://www.snultan.blogg.se/ ska gör aom designen så fort hon har tid. (Tack tack). Jag kände för att byta design ändå så ni behöver bara stå ut med den här fula designen tills angelica har tid. Ni kan ju gå in på hennes blogg och tjata. Hahaha. Jag vill typ ha en sån här bakrund. Ja jag gillar rött.


James har inte sovit någonting i natt. Så jag är helt sjukt trött. Ni vet när man är sådär trött att man har riktigt svårt för att hålla ögonen öppna. James är såklart vaken och skriker, grinar, slåss och kastar sig fram och tillbaka i min famn. han vill inte sova, inte äta, inte kramas och inte leka. Han påminner om bruden i exorcisten. Vi har just varit ute på en 40 minuters promenad i hopp om att han skulle somna men han vägrar.  Han somnar i typ 5 minuter och sen vaknar han och skriker. Han är febrig och kräkig. Jag är verkligen så trött att mina ben skakar när jag reser mig upp. Jag har druckit massa te och 2 redbull men det hjälps inte.
Det är är verkligen det värsta jag har varit med om med james efter en annan hemsk sak som hände efter jul. (ni som har följt bloggen vet) Och ja, jag har raderat dom inläggen så ni nya läsare kan inte gå tillbaka och läsa vad som hände. Jag vill egentligen bada James med jag törs helt enkelt inte. Jag är för trött. Så jag skiter i det och hoppas på att han somnar och håller sig sovande i allafall 20 minuter så jag kan få liiiite sömn. Det är allt jag begär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0