Lilla Alf

Igår när jag hade varit nere i sigtuna och var på väg hemåt så mötte jag två lösa hundar en av dom flög på Ronja. När jag och min granne särade på dom så blev voffsingen rädd och drog. Den andra voffsingen var kvar. Min granne berättade att hundarna hadr irrat runt i några timmarhär på vår gata. Så jag bestämde mig för att ta hunden som var kvar och ta hem den till mig. Så det gjorde jag. Hon slukade en skål med vatten och sen en till. Jag ringde polisen och sen gick jg runt med Alf som Leo kallade den ett bra tag och frågade folk om dom kände igen den. Efter ett tag så var det en tant som kände igen hunden och det visade sig att dom som ägde hunden bodde typ 3 lägenheter från oss. Så Lilla Alf blev tillbaka lämnad. Tycker att det är konstigt att dom inte ringde polisen när hunden var borta så länge. Men det kanske berodde på att dom var polska och inte kunde sådär skit mycket svenska.
Här e iaf en liten bild på lilla Alf

Här e en bild på James imorse. Söwtnowsen

Snart kommer det bilder på allt de som jag har köpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0