Jag grät

Om natten:
Jag var riktigt trött när jag skrev det där. Jag tänker inte ta bort inlägget för jag vill minnas, minnas hur trött man kan vara. Och hur arg man kan vara. Hur trött jag än var igår efter alla försök att lägga james där uppe så gick det tillslut. Jag kunde krypa ner hos Leo i en jätte trång säng. Det viktiga är väl att man aldrig tappar hela tålamodet. Det är mer ok att göra som jag gjorde igår röt till en gång och james och sa något i stil med "Men sov då jaaaaaames!" Och Leo sa skrik inte på honom. visst är det inte ok, men nämn en förälder som inte har sovit på 3 dygn och som inte skulle ryta till EN gång. Jag tappar aldrig tålamodet och skakar james eller skadar honom. Jag förstår att det finns folk som skakar sina barn i ren frustration över att barnet inte slutar skrika. Jag tror inte att dom är hemska människor. Jag tror att dom är helt vanliga människor som bara har tappat tålamodet. Och det kan väl allla göra, alla har väl sin gräns. Men Jag har svårt att se hur man tappar tålamodet med sitt barn eller sitt husdjur. Eller alltså visst har jag tappat tålamodet med en könsmogen rottis då och då MEN aldrig till den gräns där jag har skadat honom och det skulle jag inte heller göra med james. Igår natt så klöste han mig knuffades och skrek. Jag satte honom på golvet och kopplade bort i en minut. Andades och försökte intala mig om att jag var pigg och påminde mig om att James var sjuk. Då fick jag nya krafter och vaggade honom lite mer.

Jag har inte sovit sådär värst mycket idag. Just nu sitter jag och väntar på Leo som ska vakna och sen tror jag att vi ska åka in till örebro. Vi ska fixa lite saker som kommer va så skönt att ha fixade. vad får ni inte veta. haha. Sen ikväll så ska vi tydligen till Leos syster som har typ en inflyttningsfest. Det kommer inte bli någon fylla för mig antagligen kommer jag gå därifrån ganska tidigt eftersom James måste sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0