Jag blir galen

Vi ska inte in till stan idag. Leo orkar inte. Han säger att han aldrig är hemma och därför bara vill vara hemma idag och ligga på soffan. Jag däremot är ju alltid hemma. Jag blir galen av att bara sitta här. Varenda jävla dag sitter jag i den där jävla soffan hela jävla tiden. Otroligt spännande och kul är det. Jag måste hitta på något annat att göra. Jag kommer slå ihjäl någon om jag tvingas stanna här. Fan jag är seriöst arg nu. Att sitta här en dag till nej tack.

Fuck this ring mig om ni vill ta mig härifrån.


Kommentarer
Postat av: Hönapöna

hihi hej ellbelli, den här veckan som kommer kan vi väl göra något? jag är också trött på att bara sitta hemma och glo.. /Hönapöna

2009-05-24 @ 17:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0