Jag är en tjuv

Jag stal från http://www.snultan.blogg.se/

VEM.
Vem är i rummet med dig? James
Vem fick du sms av senast? Leo
Vem pratade du senast i telefon med? Leo
Vems hus var du senast i? mitt
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Leo
Vem önskar du att du var med nu? ett städfreak som kunde städa här

VAR.
Var är din telefon? i vardagsrummet
Var är din mamma?
i uppsala
Var sover du? i en säng
Var fick du tag på tröjan du har på dig? hm
Var åkte du senast bil? hem från mamma igår
Var i ditt rum är du? jag är i james rum

VAD.
Vad åt du senast? en godis
Vad drack du senast? saft
Vad är det för färg på dina byxor? grå/blå
Vad är den närmaste saken som är blå? James hängande nät sak som hänger från taket och som man kan stoppa saker i
Vad har du på fötterna? inget
Vad är din favorithemsida? alla shopping sidor
Vad hör du just nu? tvshop

NÄR.
När var senaste gången du tände ett ljus? ja minns inte
När träffade du din pappa senast? för några månader sen
När duschade du senast? igår

HAR DU NÅGONSIN.
Hånglat i mer än tre minuter? ja
Sovit i någon annans säng? ja
Hånglat på en bio? ja
Hånglat i skogen? haha ja
Sovit naken? Jag sover typ alltid naken eller i trosor men eftersom jag oftast sover med leo så blir det oftast naken hiiiiiia
Kört över hastighetsgränsen? ja
Målat om ditt rum? Hahaha ja skiiiiiiiiit bra blev det. jag målade direkt på tapeten. tapeten lyste igenom och det var fläckar överalllt
Haft känslor för någon som inte känt det samma? ja
Sovit i en säng med någon av samma kön? ja
Sett någon dö? ja
Varit på ett plan? ja
Sovit till tre? Haha ja men inte nu längre. Hur jävla bakis och trött jag än e så måste jag gå upp när james vaknar vid 7
Älskar eller saknar någon just nu? Ja, Leo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0