Hemma


Just nu väntar jag bara på att kvällen ska komma. Jag vet fortfarande inte med säkerhet vad jag ska göra men de blir säkert bra. James går runt och låter som en häst. Han stal en socker bit och åt imorse så han är hyper. Skitunge. Hahha.
Jag tror jag ska hoppa in i duschen och sånt. Preppa mig för ikväll om det blir någon utgång. Jag vet inte vad jag ska ha på mig. Det är något fel med alla klänningar jag provar känns det som. Jag vill bara gå dit och träffa Linda och dansa med Amanda.

Kommentarer
Postat av: amanda

sorry honey men denna kväl sög rätt hårt.. ledsen att ja inte kom dit men ja satt fast i the middle of nowehere.. jävla fucking bajskväll..

2009-05-16 @ 03:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0