Haylies

Leo älskar sånt här silkigt shit. Glansigt mjukt och spets ska det va om man är Leos fru. Och det är ju jag så jag måste ju leva upp till hans standard.

Och ja med risk för att låta ännu mer som en liten Kissie wannabe så var jag skit sur för att jag hade beställt silvershampo men jag hade tagit fel på datum. Jag trodde att den 25 var sista uthämtningsdatumet men det var den 15. Så mitt paket var påväg tillbaka. Så jag får beställa ett nytt.   :´(

Nu ska jag ta en bild på hela munderingen eftersom det kom ett par tillhörande trosor med paketet. Så ska jag skicka bilden till Leo så att han får se vad han missar ikväll eftersom att HAN INTE KOMMER HEM IKVÄLL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0