full rulle

Jag ska hoppa in i duschen, klä på mig, smink och sen ut med voffsingen. Sen blir hela dagen fullbokad. Jaaaaaaaaaaa jag ska till banken som vanligt till 2 banker faktiskt. Det blir en hektiskt dag. Sen har jag inte helt bestämt mig om jag ska ut ikväll. Det beror helt på en viss Amanda Wester. Och på om jag har lust att gå ut nykter. Så allt hänger på att den här dagen blir as bra så att jag mår bra och blir på bra humör och vill gå ut. Jag vill ju träffa Linda men vi har helt olika umgängeskretsar och jag har ingen större lust att hänga med hennes. Så om jag går ut behöver jag en back up. Eller fler hehe.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

jo men vi kan gå ut men ja har typ inga cash just nu.. men lite vin ska ja dra i mig =) kan kanske ta med en flarra till dig elr om du kommer förbi här när din barnvakt kommit så kan vi dra i oss den och sen gå ut o kolla läget =)



ringer dig sen

2009-05-15 @ 13:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0