En händelserik dag

Sooo Linda var ju här idag. Så att ungarna kunde leka. Varken James eller Johannes verkar fatta den där lek grejjen. Dom tittar på varnadra men inte mer än så.
Oh my gooood! James har lila kläder på sig med knappar som ser ut som hjärtan! Det är så här man gör för att inte sätta sin barn i förutbestämda könsroller. Moahha

Johannes. Några timmar äldre, några kilo större..





Vi åt vattenmelon.

Ok nu ska ni veta att jag är helt otroligt rädd för blod. Livrädd.
James föll och slog sig. Så han började blöda i munnen. Det tog typ 10 sekunder så började han skratta av att vi försökte torka av blodet. Han tyckter att det är jätte kula att bli torkad runt ansiktet. Både jag och Linda fick lite panik. Men det gick ju bra. Barn skadar ju sig så jag lär väl få se en del blod i mina dar.

Snart får ni se en fjortisbild "Kissie style" Eftersom kissie har ett exakt likadant linne från Haylies. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0