bad

James har diaree. Han verkar inte ha ont i magen men han skiter soppa. Så varje gång han bajsar vilket är typ 3-4 gånger om dagen så rinner det ur kanten på blöjjan och ner för benen och upp över ryggen... Ni fattar vad jag menar. Så James blir oftast avsköljd under kranen. Det blir lättast så. Istället för att försöka tvätta av honom med tvättlapparna.

Linda ska ta hit Johannes idag. James träffar inte andra barn så ofta så det blir bra. Så att han kan lära sig att leka med andra ungar.
Jag höll på att städa i Leos garderob men helt plöttsligt så såg jag världens största spindel! Det kommer in spindlar här inne hela tiden. Skit äckliga stora spindlar. Jag kommer ihåg förra sommaren det var världens insektsår i sigtuna. Det kryllade av insekter och dom kom in överallt. Särskillt tvesjärtar och spindlar. Nu kommer jag inte tordas gå in i Leos garderob på ett tag. Jag håller på att tvätta hans kläder just nu men han får fan vika in dom själv för jag törs inte. det västa är att jag skulle kunna damusga upp den men den har gömt sig under byrån och där under ligger det en massa annat småskit. Jag är livrädd för spindlar så jag vet inte hur jag kommer överleva sommaren. Det är det enda jag hatar med sommaren. Alla insekter. Fy fan, jag har till och med rädd för fjärilar. Stora flugar är vad dom är. Usch!


Nu ska jag städa undan i resten av lägenheten och hoppas på att det inte dyker upp några andra spindlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0