Wherever you go..

Jag gör de här vanliga ni vet. Typ städar. Alltså jag förstår faktiskt inte människorna som läser min blogg. Hahahha hur kul är det att läsa om att jag har ätit köttbullar och ska ta en promenad med vagnen? Visst är jag tacksam för att folk slösar bort lite tid på mig varje dag. Folk jag inte ens känner. Och visst jag läser bloggar också. Men visst är det konstigt? Hur man börjar bry sig om personen man läser om. Och hur det känns lite som att man känner människan. Eller är det kanske bara psykojag som känner så?
 Aja, James sover nu och jag har också sovit en stund men så fort jag blundar så vill jag spy och rummet snurrar som fan. JA! Precis! Jag känner mig som att jag är asfull. Ni vet när man har spytt och man tror att man mår bra och man är sååååå trött och vill sova men när man lägger sig i sängen så börjar hela rummet snurra. Precis så känner jag mig nu. Men jag får hålla mig uppe. Jag håller på att städa min garderob vilket faktiskt suger. För ni måste tänka på att. JAG MÅR SKIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0