västkusten

Nu är jag här hos farmor. Där jag bor annars så har jag ingen bredbandsmottagning så de är därför jag inte har bloggat. Jag har glömt min kamera sladd också så jag kan inte lägga upp några bilder. Men shoppat har jag. Ska shoppa lite mer. Jag har köpt sötaste klänningen. Jag längtar hem som fan till Leo. Men jag ser honom imorgon så jag ska försöka hålla ut lite grann till. Jag är så söt i denna klänning att jag börjar fundera på inte fixa tuttarna... Nej vad säger jag. Det kommer jag nog göra. Men jag ska se om de blir nå mer bloggning. Annars Blir det på söndag kväll eller måndag morgon. Ja ska försöka få någon viss människa att köra mig till torp nu så att jag kan vara lite glad här endå. Jag har köpt nya haklappar åt James också. I mjuk plast eftersom han inte gillar de hårda. De blir soft att slippa tväta haklappar varje dag. Nej nu ska jag sluta snacka haklappar så de inte blir en sån där disskution igen. James ska äta nu.

I love you so much lilla puffenuffen älsklings Leo.. xoxoxoxoxoxxoxoxooxoxoxooxoxooxoxoxoxoxoxoxoox Elli

Kommentarer
Postat av: Cathrine

wihoo!! hälsa farmor från moi! hoppas du har kul på bästkusten nu utan mig! du kan ju ta med jamie på en liten tripp upp tåll vår gamla lekstuga uppe o lian uppe på berget haha! härliga minnen! varför inte lite harsyra till lunch? ;) PUSS

2009-03-14 @ 14:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0