Väntar på att James ska vakna

Jag är typ klar. Jamie måste bara vakna. Jag skulle ju kunna plocka undan i köket medans men jag orkar inte.

Nu börjar jag bli lack på det här om Birci. Det skulle ju kunna vara bra för mig att veta liksom.

Jag borde verkligen städa undan. Jag borde sätta på en disk och en tvätt så är det klart tills jag kommer hem. Och skriva en inköpslista. jag glömmer alltid vad jag ska ha när jag hadlar. Och det är jätte jobbigt att gå med min gnisslande jävla vagn. Den gnisslar som fan. Ny vagn nu. Verkligen jag behöver en. Men ja, det är jätte jobbigt att ta sig fram i en affär med en stor vagn och en sån där korg. Det är inte lätt att bära korgen och det är inte så lätt att rulla den också. Man har ju fullt upp med vagnen.
Någon som känner igen sig? Något tips kanske?
Jag tog ju det där tipset från lady dahmer att hänga bebis leksakskrokar på styret så kan man hänga de påsar som inte får plats undervagnen där. Just nu vet jag inte om jag har några krokar/ringar. Eller jag vet inte var dom finns.


Kolla vad jag nyss såg! Jag som var så snäll och gjorde kaffe åt Leo imorse! Å så skiter han i att dricka upp det. Han smakade på det, det vet jag. Sen sa han att det smakade konstigt. Kanske var det därför han inte drack upp det. Men ändå. Han borde ha druckit upp det för min skull. För att jag står där och kämpar med kaffet. Den kaffe maskinen vi har nu är inte rolig kan jag säga. kaffet kommer inte ner i en bryggare utan rätt ner i koppen och det finns ingen bruksanvisning så jag gissar ju bara hur man ska göra. Det kom ut brunt vatten. Det måste ju vara kaffe. Eler hur? Så då borde min gubbe vara snäll och dricka kaffet som jag har varit snäll och gjort till honom.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0