Vaken på riktigt

Nu ska jag göra frukost till mig. Jag hann inte förut för Leo drog ner mig i sängen igen och sen var jag tvungen att stryka. Men nu ska jag äta frukost. Jag har blivit riktigt frukostig. Hahha.
Jag har världens mensvärk också. Skit ont gör det.. Och Leo skrattar och klappar mig hårt på magen. Som att det inte redan gjorde ont liksom. Idag känns det som att det kommer bli en skön dag.
James är glad och kryper runt på yogamattan. Det är lättare för honom för det blir inte lika glidigt som på golvet och en filt glider ju också. Den här ligger still.

Idag har jag på mig den rosa klänningen som jag köpte när jag var på sveriges framstjärt. Klänningen har fickor det är lite najs.

Så här hittade jag James en kväll.

Behöver jag berätta att han vaknade när jag skulle flytta tillbaka foten.

Kommentarer
Postat av: Emelie

vilken soting! :)

2009-03-25 @ 02:23:28
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0