Utgång ikväll?

Skit jobbigt verkligen! Jag har kläder och skor. Som jag verkligen vill ha på mig. Men inget legg. Det känns som att jag är 17 igen och ska försöka snirkla mig in på nån krog. Och dom jag ska dit med lär ju inte skita i att gå in om jag inte kommer in. Så dom kommer med all säkerhet springa in och då kommer jag stå där som en jävla tönt och glo. Nej om jag ens ska föröska så får fan Emma åtminstonde gå med mig till bussen. verkligen the walk of shame. Liksom hej jag är 20 men jag ser ut som 16. Aja jag kommer njuta av det när jag är typ 50. då kommer jag se ut som 40. Trevligt.

Leo åker som sagt ikväll. Jag tror han kommer hem på söndag så jag blir ensam hela helgen. Men jag är van vid det här laget. Om jag nu bestämmer mig för att gå ut och inte kommer in på kc så ska jag ge blondie en bell och kolla var hon e och göra ett försök där. Jag ska få på mig lite kläder nu och sen ska jag strutta iväg och leta efter mammsen.

Vi höres later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0