UPP

Jag orkar inte resa mig. Jag ligger i soffan me datan på magen och det är mörkt i hela lägenheten. Så ni ligger jag är i dataljusets sken. Det är lite läskigt men samtidigt lite mysigt. Det roliga är att jag är så mörkrädd att jag säkert inte kommer tordas resa mig upp. Fördå försvinner jag från datans sken och då blir det endast mörkt. Behöver jag nämna att James är hos sin far.
Leo ska på middag idag hos sin bruuur. Jag är också bjuden men jag har planer på att dra och hälsa på mamma. Fast det skulle vara nice att äta något. Jag är hungrig men som sagt, jag törs inte resa mig. Detta kan ju bli ett riktigt problem eftersom jag börjar få en känsla av att vilja besöka en toalett. Jag har druckit för mycket te idag. Aja idag ska jag vara väldigt bloggvänlig. Jag ska blogga hela dagen. Eller nej i samma stund jag skrev det där så ångrade jag mig. Snacka om att slösa bort sin tid. Nu ska jag möta mina ???? fobier?? och resa mig och gå på toa. see you om jag överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0