Tvätten

Jag har precis tagit hand om tvätten. Jag fick nyss en stor smäll av trötthet. Men istället för att intala mig att jag klarar av en powernap så ska jag nog dricka en kopp te och äta något. Ni som läser bloggen vet att jag inte klarar av det och sover minst 3 timmar för att sen bli ännu tröttare. Idag har jag inte råd med 3 timmars sömn. Jag har saker inplanerade och jag måste fixa en massa saker. Sminka mig skulle kanske också vara ett plus.
Nej usch va trött jag blev. Det är bara för att jag inte har sovit något i natt. Jag undrar om leo är lika trött.

Kommentarer
Postat av: A -*

Är du för eller mot abort?



läs även lite om mina tankar om det om tex en tjej jag känner använder det som preventilmedel..



Hare bra

Amanda

2009-03-10 @ 12:57:26
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0