Still waiting


Jag har fortfarande inte fått något svar om Birci. Det är jobbigt att bara gå och vänta. Både James och Leo sover nu. James ska inte sova men hans sovrytm har blivit lite sabbad. Frågan är om jag ska väcka honom för att rätta till problemet. Jag måste ner till sigtuna en snabbis också och jag vet att det inte skulle vara så populärt att väcka James så att Leo också skulle få vara tvungen att vakna. För jag orkar inte ta med honom ner till sigtuna såhär sent.

Maten jag lagade smakade skit. Verkligen. Skit. Som tur e har jag kvar att köttfärs soppan jag gjorde igår. Jag ska leta upp en bh och ett par örhängen sen bär det av ner till silltunnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0