Rättegång

Idag skulle det vara en speciell dag. Vi skulle på rättegång. Jag och Emma skulle vittna och vi skulle vara där runt 14 tiden. Men nu ringde mamma och sa att dom precis hade förlikat. Så jag slipper. Wohooo! Både jag och Emma har varit jätte nervösa för detta. Så det känns rätt skönt att slippa. Särskillt för att jag ser ut som fan i skallen. Hahaha. Jag hade fixat barnvakt och grejjer. Nu måste jag ringa henne och säga att hon inte behöver komma.

Igår kväll när jag skulle titta till James såg jag detta. Jag var tvungen att plocka ur Tea ur sängen så att hon inte skulle råka riva James men gud va gulligt det var.

Imorse så laddade jag upp men frukost för rätten. Jag som aldrig äter frukost.

Mitt hår imorse. Jag hade somnat med en knut. Då ser jag ut såhär när jag vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0