Pyssel

Jag är en sån där människa som vill att allt blir gjort på en gång. Iaf när det handlar om pyssel och hem saker. Så som att jag håller på att bli galen när jag tänker på att vi inte har gardiner i alla rum. Och att sovrummet inte är klart och resten av rummen. När jag tänker på sånt här för mycket så blir jag på pysselhumör och springer runt och pysslar med saker. Det gjorde jag i helgen och idag.

Jag har städat på bänken i vardagsrummet.

och fyllt hjärtskålar med lila stenar och ljus.

Jag skruvade in hängare på väggen i köket så man kan hänga grytlappar och kökshanduk på. och jag spika upp en almanacka.

Och jag bytte spegel i hallen

Och jag satte upp den andra i vårat sovrum. Såhär ser alltså våra väggar ut just nu. fint va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0