Om igår den 8 mars

Jag vet att jag är seg men... Jag visste att det var kvinnodagen igår. Jag orkade bara inte blogga om det och jag somnade som ni vet tidigt. Iallafall.
Jag brukar inte bry sig så mycket om denna dag. Det är inget som jag direkt firar. Jag tycker precis som Lady Dahmer. (älskar hennes blogg även fast vi är väligt olika) att det inte skulle behövas en speciell dag att fira kvinnor. Allting kvinnor utsätts för. Våldtäckt, misshandel m.m. borde uppmärksammas varje dag. Sen kan man ju också tänka om man ska var posetiv att hahaa vi får en egen dag era jävla loser killar! Men ja. De var väl allt jag ville säga.

Nu är det iaf STÄD! Verkligen. Nu ska här städas. Det ska vara fläckfritt och perfekt. James sover så jag har en stund på mig. Sen blir det svårt.
A just det. lite fisk update. Det finns bara 2 fiskar kvar. Gulla och Olle. So de e rätt tomt i akvariet. Aja det blir mer fiskar sen. Jag vill göra om de där fucking akvariet också. med mer växter och sånt. Måste jag nämna att en viss liten Leo inte fixade iordning sovrummet igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0