Nu snackar vi sex

Jag vet att det är långt men snälla läs hela.

Jag är sjuk. Kul verkligen. Jag har läst bloggar, mycket sex bloggar. Och det har fått mig att bli arg. Arg över tejers sexualitet.
Jag blir såhär ganska ofta. Bitterfittan i mig tar över hela mig och jag blir en tigerkvinna som hatar alla män. Jag hatar att vi inte "får" vara kåta. Jag hatar att en kille kan visa kuken mitt på stan och det är roligt. En tjej visar fittan på stan och det är tragiskt. Nu är det så att jag tycker inte att det är särskillt roligt när en kile visar kuken på gatan men jag tycker heller inte att det är tragiskt bara för en tjej gör samma sak. Jag tycker dom är lika omogna och tragiska vare sig det är en tjej eller kille.
Jag hatar att en tjej är en slampa och en sämre människa för att hon har knullat 40 killar. Jag hatar att tjejer kallar varandra för slampor. Jag har dubbelmral. Jag kallar tjejer för slampor och jag tycker att en brud är billig om hon har för urringat på sig. Jag hatar när jag tycker det. Men jag gör det. Jag hatar A shot at love på MTV. Jag hatar att de bara anspelar på sex och att det kommer bli ännu vidrigare nu med the ikki twins. Det finns inte en chans att det är tvillingar som båda 2 är bisexuella. Jag lovar att dom också kommer hångla med varandra och sånt och det gör det hela skit vidrigt. För jo visst jag vet att alla killars dröm är en 3kant med 2 snygga tvillingar. Men har ni tänkt på hur äckligt det är egentligen? 2 systrar som delar på en kille och har sex med varandra. Det är ju incest? Eller? Sist jag kollade var det äckligt.
Leo säger att det inte är hans problem om det skulle vara tvillingar som ville knulla honom han är ju inte släkt med dom. Men jag skulle bli äcklad om jag såg en pappa och hand dotter knulla likadant som att jag skulle bli äcklad av en bror och hans syster. Samma sak people! syster syster. Borde inte ha sex!!
Det gör mig äcklad att lebb sex är något sexigt. Jag tycker att det är fel. Det gör jag. Jag är ingen homofob för det. Jag har haft vänner som är bögar. En av mina bästa barndomsvänner var bög och han dog av just den anledningen. Så tro inte att jag är nån homofob jag tycker bara inte att det ska vara så. Jag har inget emot själva flatorna det är inte deras fel jag tycer synd om dom för att det är något fel på dom.
Men det värsta jag vet är tjejer som låtsas är bisexuella. För nej killar det är inte så att tjejer gillar att slicka fitta hur som helst. Jag skulle fan spy om jag gjorde det. Att hångla med sina tjejkompisar har väl alla typ gjort. Men det gjorde mitt ex med sina kompisar också. Dom var inte lika fega som resten av alla andra kilar som inte är lika säkra i deras sexualitet. Jag hatar när brudar kladdar på varandra för att fåga killars uppmärksamhet och för att leva upp till porridealet. Jag har också gjort det. Hållt på med tjejer för att göra killar kåta och vilja ha mig mer. Men jag var typ 14. Om ens Leo skulle komma på tanken att försöka få in en annan brud på en 3 kant så skulle jag skära kuken av honom och aldrig mer ta tillbaka honom. Han ska vara nöjd med mig and thats it.
Sen en annan sak när vi är inne på 3kanter. Det är tydligen också väldigt mycket mer fel när en tjej har en 3kant med 2 killar än när det är en kille och 2 tjejer. Tydligen så blir hon mer utnyttjad då. (????!!!!!!!) Ok? hur kan hon bli det? Om jag tex skulle ha en 3 kant med en annan tjej och en kille. Då blir ju jag typ mer utnyttjad jag får dela på en kille han får 2 tjejer. Kul för honom. Han får liksom 200 % och jag får 50%? Men om jag då skulle ha en 3kant med 2 killar så får jag allt. Dom delar på mig och jag får 200%. Dubbelt upp.
Jag har blivit kallad för en massa saker i min uppväxt. Hora,slampa m.m. Jag kommer ihåg en viss kväll när jag blev räddad av Hanna. Jag träffar nästan aldrig hanna längre. Vi var så sjukt bra vänner men nu träffar vi nästan aldrig varandra. Men jag kommer alltid älska henne för detta.
Det var nere i sigtuna. jag var väl 14. Jag var inne på en toalett med en kille. Vi var väl där inne och snuskade oss i kanske 1 timme. När vi kom ut så stod hela skolan utanför. Alla killar sprang fram till killen, gjorde high five och kallade honom kung m.m. Alla kollade snett på mig vissa kollade på mig som att dom verkligen tyckte synd om mig. Då såg jag Hanna. Hon srang fram till mig, gjorde high five karamade om mig och sa att jag var kung som knullade skiten ur den där slampiga killen. Allt ändrades. Jag gick ifrån att känne mig skamsen till att känna mig som en drottning. Jag vet inte ens om Hanna kommer ihåg det här. Men det gör jag och jag kommer verkligen aldrig glömma det. Efter den gången så har jag allti lyckts försvara mig när någon har kallat mig hora eller nåt annat.
Jag tror att alla människor måste få leka av sig. Vare sig de är tjejer eller killar. Vissa gör det när dom är 20-30-40... Jag gjorde det mellan 13-19. Nu har jag slutat leka. Nu har jag hittat min man. Jag har inget som helst behov av att ha någon annan kile runt mig. Jag behöver bara uppmärksamhet från en. Leo. Det här blev ju ett helvetes långt inlägg. Jag har väl mina bästa skrivar stunder när jag är sjuk. Det står nu mest gojja i detta inlägg men kanske också något att tänka på. Säg gärna vad ni tycker om ni ändå har lyckats läsa såhär långt så kan ni ju likagärna komentera. visst?

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja, visst kan jag kommentera. Alltså jag tyckte det du skrev var väldigt vettigt, fram tills det att jag läste: "Jag har inget emot själva flatorna det är inte deras fel jag tycer synd om dom för att det är något fel på dom." Jag tycker väl lite synd om dig antar jag, för någonstans i din uppväxt har du blivit väldigt felinformerad och du har trott på det. Suck, jag som trodde att tjejer visste bättre. Tydligen stämmer inte det in på alla...

2009-03-31 @ 18:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0