Mini bebisar

När jag ser en massa bebisar överallt. Alltså minibebisar, nyfödingar.. Så blir jag helt galen. Jag vill också ha! Jag vill vara gravid och han en stor mage och en massa kläder som inte passar jag vill åka in till bb och föda bebis och ligga en hel dag i sängen och lukta på den. Jag är verkligen helt sjukt sugen på en bebis till. Nu är det här inte rätta stunden för en till bebis men sen om ett tag då ska jag ha en till. Men det är verkligen jobbigt jag är så avundsjuk på alla som ligger på bb just nu och myser med en nyföding. Jag har ju James att mysa med. men gud vad jag vill ha en liten syster eller bror till honom!

Vi låg och mös på bb.

Den här är också tagen på bb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0