Min kusiiiiiiiiiin

Hallå kusinen. Ja, jag menar dig Cathrine! Om du nu läser min blogg hela tiden?? Komentera då ibland! Hahhaa

Ne men james har iaf somnat nu medans jag pratade med just dig kusin i en timme. Leo är ute och meckar med bilen. Skit kul. Fan vad trött ja blev nyss. Jag fick reda på idag att Leo ska åka till oslo på onsdag. Och jag åker till göteborg och sånt på frdag, kommer hem på söndag. Usch va jobbigt de kommer att vara att åka buss så länge med James. Var byter man blöjjor liksom. Maten är ju inte så svår. Jag tar med mig en termos med varmt vatten så borde det funka och bussen stannar på ett matställe så att han kan få riktig mat sen. Men ja, det är ingenting jag ser fram emot. Jag vet att det är dåligt med bilder i bloggen nu för tiden men jag orkar inte leta efter min kamera. Den finns här någonstans men pala springa runt och leta. Jag har flyttat sängen i sovrmmet också. Så nu står huvudändan vid fönster. Sovrummet sån helt plöttsligt mycket större ut.

Jag kommer ihåg när jag hade Kiara och man precis hade städat. Sen släppte man in Kiara med skitigt tassar och allt hår och man tänkte typ neeeeeeeeeeiiiiij! Nu har jag blivit så pedant så jag blev lack när jag hade skurat och katten gick in med hennes små tassar. Det blev lite mini tassavtryck på hallgolvet som jag genast torkade upp haha. Det är lite svårt att torka kattens tassar när hon kommer in. Vår katt är inte den gosigaste och bärvänligaste kattten som finns.

Nu ska ja kasta in tvätten i torktummlaren. Det hade jag glömt. Hahaha en sak til jag glömde berätta.
Linnea (min syster) och hennes kompis Linda passade James i en timme idag. När jag hämtade honom så var båda två helt slut. Dom kunde inte förstå hur jag orkade hela dagarna. Och då hade han inte ens varit gnällig.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

hahaha... jag kände mig träffad ;P så nu är jag duktig och kommenterar!! synd att jag inte kan åka hem i helgen! hade verkligen velat träffa dig o lilla jamie!! loooove!

2009-03-10 @ 13:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0