Min homofobi

Ok för att klar göra lite grann. Som jag sa så har jag inget emot homosexuella. Egentligen skrev jag rätt dumt i inlägget förut. Jag tycker inte synd om dom heller. Om dom är glada så visst. Men jag tycker att det går emot naturen. Det gör ju det. Man+kvinna=barn. Det är så det ska vara. Jag vet att det inte bara jag som känner att något är fel när man ser 2 lebbar kyssas på stan. Av någon anledning ahr jag lättare för bögar än lebbar. Men det är väl av samma anledning som killar pftast har lättare för lebbar än bögar. jag tänker inte gå in på det här djupare för jag kommer bara få massa skit kastat på mig. Hahaha jag borde aldrig ha skrvit nåt. Men visst är det lite kul att provocera.

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

JAAA! en som tycker som jag :D

2009-03-31 @ 20:14:13
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: angelica

hehe jag tycker det är lite stenålderstänkande att tänka så att det "ska" vara man o kvinna. jag hurrade när jag fick veta att homosexuella fick gifta sig, det är i rätt riktning.

dock så tycker inte jag om när lebbar stöter på en usch usch usch och jag vill inte se några av samma kön stå och hångla o hålla på, de är inte fräscht =p haha. så ja e för det men typ håll er ifrån mig tycker jag =p

2009-04-01 @ 10:17:22
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0