Jävla blogg helvete

Jag trodde att detta inlägg hade laddats upp men tydligen inte märlte jag nu. a de här var alltså mycket tidigare efter att james hade fått frukost.

Jag har dushat, med en bebis på badrumsgolvet som virade in sig själv i en handduk och sen upptäckte soptunnan. (Den var tom). Sen har vi ätit igen. Den här gången åt han upp allt ganska fort igen. Yejj. Nu har jag lagt honom med flaskan. Så han sover nu. Nu är det min tur att äta. Det blir rester från middagen igår, Nej James vaknade. Han hade tappat flaskan. Men nu så är allt ok igen. James suger inte på tummen och han använder inte napp. Men han vill somna med flaskan. Var, var jag? just de rester från middagen som var lövbiff med potatis. Och typ godaste salladen.

Innan maten.

Gnällig efter maten.

Lägga bebis

Bebis hade blivit av med flaskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0