Kryper

James kryper bättre och bättre. Han tar sig från rum till rum på sek. eler ja någon minut. Men gud vad han klättrar också. han ställer sig själv upp med hjälp av att ta tag i möbler. Åh gud Leo missar så mycket och james far också. Jag är glad att jag får vara med om allt. Jag skulle bli så sjukt ledsen om jag missade någon av han första. Någon första gång kommer jag ju med all säkerhet att missa. Men alla de här viktiga första gångerna vill jag inte missa. Typ hans första steg mm. Han är jätte duktig nu
klättara och kryper över allt.


Min kamera funkar inte! jag fattar inte vad felet är. Linsen är ghelt suddig och jag försökte göra det bättre men det blev bara sämre. Kul nu måste man ha en ny kamera också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0