Jag vet vad jag vill göra/jobba med


Det här är min lilla älskling Berci.
Han bor på ett stall i ungern. Han kommer till sverige i april. Han är en rescuedog/gatuhund. Skyddshundsinstruktörsutbildningen sket sig ju som ni vet. Nu ska vi jobba med rescuehundar istället. Det här är det första projektet jag kommer få jobba med. Att ta en gatuvovve från ungern till stockholm och göra honom till en stockholms hund. Om det här lyckas så kommer jag få resa sjukt mycket över hela jorden. och jobba med något som är bra. Det pirrar i hela mig nu. Jag är nervös men ändå sjukt glad. Nu ska ni veta att detta inte är med all säkerhet. Jag har fått en förfrågan om att börja den här utbildningen och jobba med detta. Den här hunden blev utvald för att den just passade mina förhållanden. Tex. Att jag har barn som antagligen kommer träffa voffsingen. Jag har inte ens pratat med leo om detta än. jag såg mailet om det här nu och leo har åkt till jobbet. Jag vill verkligen göra det här men jag måste ändå tänka på det och prata med Leo om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0