Inget ont om Jenn... Men...


Ni vet att jag älskar henne. Men whats up med hennes boobs. Ok jag är inte dum hon har väl en välidigt puffis bh och kanske ett inlägg eller två. Men Det är ganska stor skillnad. Båda bilderna är ifrån samma nummer av vouge hon var med i. Så det är inte så lång tid imellan. Men a, annars så tycker jag fortfarande att hon är helt grymt snygg. Små eller stora tuttar så ser hon alltid grymt het ut. Glöm nu inte att hon snart är 40. Om jag var brad så skulle jag välja jennifer över angelina lätt. Angelina kanske är en mer nice runkfantasi. Vad vet jag? Jag tycker hon är ful som fan. Hon ser ut som en fisk. Och hon är väl också typ 40 men hennes kropp ser ut som 60 nu mer. Jennifer är tjejen man gifter sig med. De enda tjejerna som får en att nästan vara lesbisk är Jen och Elisha Cuthbert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0