ingenting är säkert

Det är absolut inte så att vi har bestämt oss för att ha en ny hund. Det var leo som blev kär i den där lilla frallan bara. jag vill vänta med hund och det vill nog Leo också innerst inne. Kiara sålde vi för att James började att inte tåla henne och att jag hade svårt för att gå ut med henne. Eftersom hon drog iväg efter hundar, harar, katter och hon vägde typ 70 kilo och jag väger 40. Och jag skulle då med barnvagn och allt orka hålla henne. och sen hade hennes epelepsi blivit värre och hon blev alltid lite grinig efter ett anfall och vi ville inte ha James i närheten av henne då. Stella sålde vi för att dom är en flock och vi tyckte att dom skulle få fortsätta bo med varandra. Så är det.
Jag saknar dom varje dag och mår skit av att inte ha hund. Jag är en hundmänniska så är det. Jag är inte mig själv utan en liten fjant som springer runt fötterna. Men som sagt. Jag tyckte bara att eftersom Leo var så anti hund på ett tag förut och nu är han jätte kär och annonsen var rätt gammal så tänkte jag att om vi skulle få den så skulle det vara ödet. Inget mer med det.

EFTERLYSES!
Min mamma. Någon som har sett henne?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0