Huvudvärk

James sover nu och det står mellan att städa eller att sova en stund. Jag skulle verkligen vilja sove en pytteliten stund men jag vet också att det inte blir en pytteliten stund så jag får ta och städa istället. Jag har inte lämnat lägenheten idag. Imorgon kommer Egon Amandas vovve hit. Det ska bli kul. Jag saknar att ha hund så det kommer bli skönt att ta en långpromenad längs strandpromenaden. Hoppas på fint väder imorgon utan blåst. Nej nu ska jag fan ta och börja städa. Det är en vin fläck på golvet sen i helgen. Så lata är vi. Leo spillde ut vin från ett glas och la en handduk över. Så nu är det en fläck på golvet. Jag ska ut med sopor och sen damsuga och skura av hela lägenheten. Vårat sovrum också vilket inte är gjort på ett tag för att det ligger stora högar med kläder där.
Emma kollade in i min garderob för några veckor sen och týckte att jag hade lite kläder i den. Haha alla våra kläder liggen antingen på sovrumsgolvet, vardagsrummsgolvet eller badrummsgolvet. Nu ska det bli slut på det. Nu när James är jätte duktig på att krypa så ska vi bli duktigare på att plocka upp efter oss. Vi klär oftast av oss i badrummet och vi har tvättkorgar så det borde inte vara så svårt.

Kommentarer
Postat av: angelica

tack tack =)

2009-03-31 @ 17:49:38
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0