Hur många rävar får plats i en jacka?

Jag hämtade lite saker från mamma igår min hellyhansen flytväst och min rävjacka. Jag är inte emot päls. Djur jagas ju och dödas ändå. Jag är emot vissa sorters päls. Tex sälpäls och pälsindustrin i tex kina. Men Det är samma sak som med kött. Jag kan tycka synd om grisarna men jag gillar bacon. Jag gillar snygga varma pälsar också.

Nu är det ju vår så jag lär ju inte ha päls på mig nåt mer tillv vinter. Men just denna päls ska jag sälja. Jag gillar den inte så mycket, den passar mig inte så jag ska typ sälja den. Någon som vill köpa?

Min flytväst med en Tea Tiger i.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du inte kunna skriva pris på den. Hur mycket kostar jackan alltså?

2009-03-30 @ 16:29:09
Postat av: Anonym

ja var sugen på att ha den men inte när jag började tänka på hur många rävar som faktiskt finns i jackan!

2009-03-30 @ 16:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0