Hej Hej!

Idag verkar det bli en bra dag. Emma vill gå ut ikväll. Jag har egentligen inte råd men man är ju tjej. ;)
MEN saken är den att jag aldrig han fixa legg igår och jag har inget legg. Och jag vet att vakten utanför kc känner igen mig men dom där jävla nördvakterna måste ju ha något som får dom att känna sig som stora och viktiga pojkar. Så om jag drar dit utan legg så finns det chans att jag inte kommer in. Hehe. Jag mår illa idag också. Jag spydde någon gång runt 03.20.
Leo åker förövrigt till örebro på eftermiddagen någon gång idag. Jag vill följa med men kan inte.
Nu blir det en snabb frukost och en snabb sminkning sen ska jag iväg till mamma.

Igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0